Słodkie dodatki do biznesowych spotkań to miły gest w stronę naszych klientów. Warto wykorzystać ten drobny element do budowanie dobrego wizerunku naszej firmy, oraz wyzyskać jego potencjał reklamowy.
Słodka zachęta
Krówki reklamowe to idealny sposób na promocję biznesu, który dopiero startuje. Słodycze cieszą się niesłabnącą popularnością. Im więcej ludzi otrzyma słodki podarunek i rzuci okiem na informacje zawarte na opakowaniu, tym większa szansa na poszerzenie zasięgów naszej działalności.
Co wybrać?
Firmowe słodycze powinny być oryginalne i smaczne. Krówki idealnie się tu sprawdzają. Dobrze się kojarzą, mają wielu amatorów i są uniwersalne. Spora powierzchnia reklamowa to również wielki atut. Im więcej strategicznych informacji przemycimy na opakowaniu cukierków, tym lepiej. Warto jednak pamiętać o tym, że najbardziej liczy się prosta forma i łatwo przyswajalny przekaz.
Jak wykorzystać reklamowe słodycze?
Krówki z logiem firmy powinny być obecne na każdym biznesowym spotkaniu. Warto częstować nimi każdego nowego klienta. Koszyczek czy półmisek ze słodkościami umieszczony przy recepcji to miły powitalny gest, który z pewnością zapadnie w pamięć. Bez reklamowych krówek nie obejdą się również wszelkiego rodzaju targi, meetingi, czy imprezy firmowe. Zawsze warto dołączyć kilka cukierków do paczek PR-owych z firmowymi gadżetami. Z pewnością ucieszą one obdarowanego i sprawią, że zapamięta nas na długo.